• 28.11.2021 0 Kommentit
    Voimaharjoittelussa alkuun

    Netti on pullollaan erilaisia trenditreenejä, superliikkeitä sekä hienoja harjoitusohjelmia. Niitä selaillessa voi helposti saada päänsä pyörälle. Me olemme koonneet sinulle mahdollisimman simppelin ja tehokkaan tavan lähteä voimaharjoittelemaan ilman, että sinun tarvitsee pohtia päätäsi puhki pelkästään lukiessasi harjoitusohjelmaa!

     

    Lue lisää
  • 13.08.2020 0 Kommentit
    Rintauinnin hyödyt!

    Oletko koskaan ajatellut mitä hyötyä rintauinnista on?


    Kesää on vielä jäljellä. Monet polskivat ja uivat meressä tai järvessä. Oletko kuitenkaan
    miettinyt, miten rintauinti vaikuttaa kokonaisvaltaisesti kehoosi.

    Tiesitkö näistä alla olevista hyödyistä:

    • lapatuki kohenee
    • kestävyys ja hapenottokyky kehittyy
    • keskivartalo eli core vahvistuu
    • pakarat piukkenee
    • olkapään liikkuvuus lisääntyy
    • vedessä tapahtuva liikkuminen on myös nivelystävällistä

    Tekniikka kuntoon!


    Rintauinti on helppo ja monelle mieluisin tapa uida matkaa ja huolehtia kunnostaan. Mutta myös rintauinnissa on tärkeää oikeanlainen tekniikka etenkin, jos uit pidempiä matkoja. Vääränlaisella tekniikalla saat helposti niska-hartiaseutusi kipeäksi.

    Jos sinulla on niska-hartiaseudun tai olkapään alueen ongelmia, etkä ole varma oikeasta
    tekniikasta tai sopiiko laji sinulle, voit tulla hakemaan ohjeita tai saamaan vinkkejä
    treenaamiseen meidän ammattitaitoiselta henkilökunnalta.


    Ohessa pieni tyylinäyte oikeanlaisesta tekniikasta:

    Lue lisää
  • 08.05.2020 0 Kommentit
    Tervetuloa blogiimme!

    Tänne päivitämme treeneihin liittyvää sisältöä.

    Lue lisää